niedziela, 9 lipca 2017

PIERWSZY WPIS

Witam wszystkich. Postawiłem sobie wyzwanie - będę pisał bloga, w którym będę starał się możliwie jak najlepiej przestawiać różne zagadnienia dotyczące inwestowania na rynku akcji, obligacji i forex - możliwie w jak najbardziej przystępny sposób. Chciałbym tutaj przekazać moje blisko 10-letnie doświadczenie, jakie zdobyłem na tych rynkach.







Oprócz spraw prostych, które będę starał się pokazać z innej perspektywy, będę pisał także o sprawach bardziej zawiłych. Trading na rynkach finansowych jest bowiem jednym z najtrudniejszych zawodów świata i nie istnieją tu proste rozwiązania. Napisano masę książek na ten temat, lecz nadal wiele osób, które postanowiły spróbować swoich sił na rynkach finansowych ponosi porażkę. Nie obiecuję Ci, drogi czytelniku cudownego rozwiązania, lecz nieco praktycznej wiedzy na ten temat.

Blog ten chciałbym poświęcić głównie analizie technicznej, tworzeniu i weryfikowaniu strategii, a także psychologicznych aspektach inwestowania na giełdzie, ocenie ryzyka i zarządzaniu kapitałem. Będę także pisał na temat aktualnych trendów w tradingu, ciekawej literatury na ten temat oraz ważnych wydarzeniach na rynku finansowym, skupiając się przede wszystkim na ich praktycznym wykorzystaniu. 

Na tym blogu będę na bieżąco zapisywał swoje spostrzeżenia dotyczące wydarzeń na rynku oraz wniosków, które wyciągnąłem z literatury poświęconej inwestycjom na rynkach finansowych. Będę tu zamieszczał testy różnych strategii inwestycyjnych, obalał wiele giełdowych mitów, a także - jeśli Czytelnicy poproszą o to w komentarzach - opisywał inne zagadnienia.

Na koniec pragnę dodać, że będzie to tylko moje subiektywne spojrzenie na świat finansów. Dlatego z góry serdecznie dziękuję za wszystkie słowa krytyki.

1 komentarz:

  1. Pozwoliłem sobie od razu dodać blog do agregatora: http://blogigieldowe.blogspot.com/.
    Powodzenia w prowadzeniu!

    OdpowiedzUsuń